Autobus Jelcz PR110

Podstawowe dane techniczne

SilnikWSK-Mielec SW680/78/1, 6-cylindrowy, rzędowy, poziomy z samoczynnym zapłonem, o pojemności skokowej 11,1 dm3, z wtryskiem bezpośrednim do komory toroidalnej umieszczonej w denku tłoka
Moc maksymalna185KM (136kW) przy 2200obr./min
Maksymalny moment obrotowy710Nm przy 1400obr./min
Skrzynia biegówFPS Tczew S4-95 na licencji ZF, 4-biegowa z mechaniczną dźwignią w podłodze
Układ kierowniczyFMS Szczecin 8065 na licencji ZF z hydraulicznym wspomaganiem przekładni o przełożeniu mechanizmu kierowniczego 1:25,5.
HamulceHamulec dwuobwodowy, mechaniczny, bębnowo-szczękowy ze sterowaniem pneumatycznym. Hamulec postojowy (awaryjny) działa na koła tylne za pomocą siłowników sprężynowych. Hamulec silnikowy działa przez odcięcie dopływu paliwa do silnika oraz dławieniu wydechu spalin za pomocą siłowników pneumatycznych.
Wymiary12000x2500x30400mm
Masa własna9800kg
Liczba miejsc36 siedzące, 74 stojących.
Prędkość maksymalna66,5 km/h

Opracowano na podstawie książki
„Autobus Jelcz PR110”

Ten wpis został opublikowany w kategorii Autobusy miejskie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Możliwość komentowania jest wyłączona.