Autobus Ikarus 415

Podstawowe dane techniczne

Silnik DAF-GS160M Euro2 czterosuwowy, sześciocylindrowy, wysokoprężny o pojemności 11630cm3, z bezpośrednim wtryskiem,z komorą spalania w kształcie kuli w tłoku, z doładowywaczem.
Moc maksymalna 160kW przy 2300obr/min
Maksymalny moment obrotowy 850Nm przy 1200obr/min
Skrzynia biegów Voith-Diwa 851.2, 3 biegowa
Układ kierowniczy Csepel C500.14 na licencji Bendiberika z pompą hydrauliczną ZF-Eaton7674 o przełożeniu 1:24,5. Zakres działania wału kierowniczego 90 stopni.
Hamulce Hamulec główny dwuobwodowy pneumatyczny z suszarką powietrza KNORR na każdej osi, z możliwością regulacji siły hamowania i z ramionami automatycznego nastawienia hamulca. Hamulec postojowy złożony z siłownika podwójnego działania, działający na most napędny. Hamulec awaryjny zatrzymania pojazdu oddziałujący na tylny most, z możliwością sterowania sposobu działania jest uruchamiany w momęcie uchwycenia przez drzwi pasażera.
Wymiary 11440x2500x3037mm
Masa własna 10400 kg
Liczba miejsc 26 siedzące, 71 stojących.
Prędkość maksymalna 63,5 km/h

Opracowano na podstawie książki
„Autobus Ikarus 415”

Ten wpis został opublikowany w kategorii Autobusy miejskie. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Możliwość komentowania jest wyłączona.