Volvo 9500 – promocja nowego autobusu turystycznego na polskim rynku

Dostrzegając rosnące zapotrzebowanie w segmencie średnim i fakt, że coraz więcej klientów poszukuje ekonomicznego autobusu na krótkie przejazdy oraz do transportu wahadłowego, Volvo wprowadza nowy model autobusu turystycznego – Volvo 9500. Fakt ten wiąże się z promocją autobusu wśród klientów firmy na polskim rynku.

Jeszcze w grudniu 2010, tuż przed świętami, odbyło się pierwsze spotkanie organizacji Volvo Polska Autobusy z ponad dwudziestoma polskimi klientami. Natomiast na pierwszy kwartał 2011 roku zostały zaplanowane kolejne dwa wydarzenia dla klientów z różnych regionów Polski.

Pierwsze wydarzenie w 2011 roku będzie miało miejsce 28 stycznia, w zajezdni PKS w Ostrołęce, a zaproszeni na nie zostali klienci – przedstawiciele firm transportowych z regionu Polski Północno-Wschodniej, między innymi z takich miast jak: Olsztyn, Łomża, Mława, Ostróda, Suwałki, Warszawa, Mińsk Mazowiecki, Przasnysz i Ostrołęka. Plan spotkania przewiduje prezentację oferty produktowej Volvo Buses, w tym nowego produktu – autobusu turystycznego Volvo 9500 Optimal, prezentację oferty kontraktów serwisowych i jazdy testowe. Będzie również możliwość obejrzenia autobusu międzymiastowego Volvo 8700.

Drugie, podobne wydarzenie – adresowane do klientów z regionu Polski Południowej – planowane jest na marzec 2011 i odbędzie się w Ostrowcu Świętokrzyskim.

Wprowadzając na rynek autobus turystyczny Volvo 9500, firma wychodzi naprzeciw wymaganiom klientów szukających produktu wysokiej jakości, a jednocześnie konkurencyjnego cenowo.

Autobus turystyczny Volvo 9500 będzie produkowany w zakładzie Volvo Buses we Wrocławiu. To niezwykle wszechstronny i wytrzymały pojazd. Może znaleźć zastosowanie np. w transporcie uczniów, drużyn sportowych, wycieczek jednodniowych dla seniorów czy w transporcie wahadłowym.

Volvo 9500 posiada wszystkie cechy, z których słynie Volvo w zakresie bezpieczeństwa, troski o środowisko oraz jakości. Jednocześnie dzięki mniejszemu silnikowi oraz prostszemu podstawowemu wyglądowi oferuje klientom więcej możliwości w zakresie obniżenia kosztów prowadzenia działalności.

Jedną z przyczyn niższej ceny Volvo 9500 jest fakt, że w tym modelu 13-litrowy silnik Volvo zastąpiono 9-litrowym. Połączenie tego silnika z ekonomiczną skrzynią biegów Volvo I-Shift sprawia, że model ten jest niezwykle konkurencyjny pod względem zużycia paliwa. Silnik jest przyjazny dla środowiska i spełnia wymogi norm Euro 5 w zakresie emisji spalin.

Volvo 9500 ma długość 12,3 metra i zabiera, w zależności od specyfikacji, od 49 do 55 pasażerów. Autokar ma podstawowy design, co pozwala utrzymać niższą cenę, klienci mogą go jednak dostosować do swoich potrzeb, wybierając spośród szerokiego wachlarza dostępnych opcji komfortowych, takich jak system audio-video, toaleta czy ekspresy do kawy.

Elementy zapewniające bezpieczeństwo są zawsze w standardzie. Autobusy Volvo 9500 wyposażone są m.in. w system ochrony przed skutkami zderzeń czołowych (Front Impact Protection), w którym wzmocniony przód chroni kierowcę, w system zapobiegający wjechaniu samochodu pod autobus w przypadku zderzenia czołowego (Front Underrun Protection System), jak również w układ minimalizujący ryzyko urazów kolan kierowcy w przypadku zderzenia.

Wraz z Volvo 9500 na klientów czeka długa lista atrakcyjnych ofert posprzedażowych, w tym rozwiązania w zakresie finansowania oraz kontrakty serwisowe. Klientom oferuje się również pomoc sieci serwisów Volvo, jednej z największych sieci w branży, które pomogą utrzymać optymalną wartość autokaru na rynku wtórnym.

Volvo Polska

Ten wpis został opublikowany w kategorii Autobusy dalekobieżne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Możliwość komentowania jest wyłączona.